Zawody o Puchar Lata cz. I – 05.09.2021 Borowica

REGULAMIN

PUCHAR LATA cz. I

I. Organizator:

Krasnostawskie Stowarzyszenie Strzeleckie PATRON

II. Cel zawodów:

Popularyzacja strzelectwa sportowego

Wyłonienie najlepszych strzelców

Zaliczenie startów do przedłużenia licencji na 2022 rok

III. Termin i miejsce zawodów:

05 września 2021. godz. 8.00 Strzelnica KSS PATRON m. Borowica, gm. Łopiennik Górny.

IV. UCZESTNICTWO W ZAWODACH:

-członkowie klubów posiadający patenty strzeleckie i licencje

-warunkiem uczestnictwa jest uiszczenie startowego w wysokości 20 zł za konkurencje

Opłata startowa przeznaczona jest na rozwój działalności Stowarzyszenia.

V. Konkurencje:

  • karabin dowolny bz 50 m – 20 strz. leżąc, stojąc czas: 15 min.

– pistolet Pcz, Psp 25m – 20 strz. czas: 15 min

– strzelba gładko lufowa 5 rzutek. czas: 3 min

Broń i amunicja własne ewentualnie Klubowa. Zabrania się używania amunicji typu Magnum. Konkurencje zostaną przeprowadzone zgodnie z Regulaminem zawodów KSS PATRON. Zawody z Obserwatorem.

Konkurencje pistoletowe/karabinowe 9.00-11.00+12.00-14.00+15.00-17.00

Konkurencja rzutki rozegrana zostanie od 8.00 – 8.45 dla zawodników zapisanych 9.00-11.00, 11.00-11.45 dla zawodników zapisanych 12.00-14.00 oraz 14.00-14.45 dla zawodników zapisanych 15.00-17.00

VI. Klasyfikacja:

Zawody przeprowadzone zostaną wg. formuły „Open”.

Klasyfikacja, suma  konkurencji karabin + pistolet + strzelba. W wypadku takich samych wyników miejsca ustalane będą zgodnie z zasadami PZSS.

VII. Nagrody i wyróżnienia w klasyfikacji łącznej

Za zdobycie miejsca I,II,III nagrody.

Za zdobycie I-VI miejsca dyplomy.

Dodatkowo Organizator przewiduje nagrody niespodzianki.

VIII. Sprawy organizacyjne.

Zgłoszenia w systemie elektronicznym na stronie KSS PATRON od 26.08.2021 (czwartek) godz. 00.00 do 02.09.2021 (czwartek) godz. 24.00. lub w sekretariacie w dniu zawodów od godz. 7.45.

Opłata startowego przed zawodami w Sekretariacie Zawodów.

Zawodnicy zobowiązani są do przybycia 30 min przed rozpoczęciem konkurencji.

Organizatorzy.